Posted by: Indonesian Children | September 3, 2009

GANGGUAN TIDUR PADA ANAK : CHILDREN SLEEP CLINIC

 Enak, bener kakak boboknya..aku dari tadi pengen merem, ngga bisa-bisa

 dari pada ngga bisa , boo. maen PSP, lah, mumpung papa dan mama sdh tidur, kapan lagi bisa maen PSP tanpa diganggu

 

Papa, mama, tolong, dong… dari tadi aku ngga bisa, bobok, please….

Baca doa, aja….mudah2an setelah baca doa bisa bobok enak kayak kakakku

 daripada ngga ada yang dimaenin, maenan gulung aja,…abis sulit bener, nih, mata untuk dipejemin

Supported  by

CHILDREN SLEEP CLINIC

Yudhasmara Foundation

Office ; JL Taman Bendungan Asahan 5 Jakarta Indonesia 10210

phone : 62(021) 70081995 – 5703646

email : judarwanto@gmail.com,

https://sleepclinic.wordpress.com/

 

 

 

Clinic and Editor in Chief :

Widodo Judarwanto, pediatrician

email : judarwanto@gmail.com

curriculum vitae

 

 

Copyright © 2009, Children Sleep Clinic  Information Education Network. All rights reserved


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: